A continuación presentámosche os 9 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

26/12/2022 |

Ganadora VIII Beca TDAH FMJJ y Fundación INGADA - Lourdes Bao Cebeiro

Lourdes Bao Cebeiro, gañadora da VIII Beca TDAH FMJJ e Fundación INGADA comenta o seu proxecto "Xadrez e Teatro".

Arquivado en:
Escuela INGADA > ACTIVIDADES FORMATIVAS EN CURSO > Curso de TDAH en el ámbito educativo

26/12/2022 |

Finalista VIII Beca TDAH FMJJ e Fundación INGADA - Ana Belén Fernández Melón

Ana Belén Fernández Melón, unha das finalistas da VIII Beca TDAH FMJJ e Fundación INGADA, reflexiona sobre o seu proxecto enfocado a diversidade e o galego na aula.

29/04/2022 | 00:04:44

Fundación INGADA - Vídeo presentación

Vídeo promocional de la Fundación INGADA en el que se detallan sus servicios y fines.

INGADA > Nuestra misión

29/04/2022 | 00:04:44

Fundación INGADA - Vídeo presentación

INGADA > Nuestra misión

30/09/2019 | 00:08:50

Audioguía V Camiño da Diversidade

Audioguía sobre os principais puntos de interese que podemos atopar no camiño de Santiago. Realizado polos nosos colaboradores Aitana y Roi.

Infórmate > Axenda de Actividades

16/08/2019 | 00:06:01

Entrevista al juez Vázquez Tain

Entrevista realizada por una de nuestras participantes en la Revista Policefalia, Carla Refojo, al juez Vázquez Tain.

Arquivado en:
Servicios y Proyectos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Proxectos > Revista Policefalia

16/08/2019 | 00:08:29

Entrevista a Mara Parellada

Entrevista realizada por una de nuestras colaboradoras, la educadora social y pedagoga Carla Mata, a Mara Parellada tras su conferencia realizada en las I Jornada sobre derecho, TDAH y Trastornos Asociados.

16/08/2019 | 00:02:18

Concierto intergeneracional navideño

Concierto navideño llevado a cabo en nuestra sede de A Coruña al que acudieron los residentes de DomusVi Matogrande, ¡nos lo pasamos estupendamente compartiendo momentos con ell@s!

Arquivado en:
Servicios y Proyectos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Atención Directa > Actividades de Ocio e Intergeneracionales

07/03/2018 | 00:08:07

Palea con Nos - S.D. As Xubias y Fundación INGADA

Os dejamos con el vídeo de la experiencia en la actividad Palea con Nos, del S.D. As Xubias y la Fundación INGADA, con la Fundación Emalcsa.

Infórmate > Axenda de Actividades