INGADA,
Instituto Galego do TDAH e Trastornos Asociados

A Fundación INGADA xorde en 2014 co obxectivo de dar asistencia integral en Galicia a persoas afectadas por TDAH y trastornos asociados e a suas familias, dada la alta prevalencia destas patoloxías na nosa sociedade e as carencias existentes para a súa atención desde todas as áreas necesarias (clínica, educativa, social, familiar, laboral).

Conformamos a entidade un equipo multidisciplinar de profesionais da investigación, a medicina, a psicoloxía, o dereito e a bioética, a educación, etc. interesados/as en mejorar la atención al TDAH en todos los ámbitos de la vida.

Non existe na actualidade ningunha organización semellante no noso país e pretendemos que Galicia sitúese á cabeza dun labor como esta, converténdonos en referencia para o resto de Comunidades Autónomas.

O TDAH

Folla de ruta
para pacientes, familias, sanitarios/as e docentes

Pódeche interesar

¿Es paciente ou familiar?

Es profesional sanitario ou educativo?

Avance de servizos e proxectos

Diagnóstico e Tratamentos

Servicio destinado a dar información a personas con TDAH y a sus familias sobre el diagnóstico y los diferentes tratamientos del TDAH.

Terapia Ocupacional

Dende o noso servizo de Terapia Ocupacional promóvese unha rehabilitación `psicosocial das persoas con TDAH, traballando a independencia para lograr unha vida plena e satisfactoria.

Técnicas de Aprendizaxe ao Estudo Eficaz

O TAE+ consiste nun programa que dota a alumnos/as de primaria e secundaria das técnicas e estratexias de apoio persoalizado e individualizado ao estudo.

Img Club de las Palabras

Club de las Palabras

O Club da Lectura destínase a nenos e xoves interesados na lectura ou con dificultades....

Img Grupos de Ayuda Mutua (GAM)

Grupos de Ayuda Mutua (GAM)

Os Grupos de Axuda Mutua (GAM) son reunións mensuais orientadas ás familias ou adultos, dirixidos por profesionais da entidade, para tratar diferentes temas que afectan ás persoas con TDAH.