A continuación presentámosche os 9 documentos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar documentos que cumpran uns criterios específicos.

21/02/2020 | PDF | 1.302 KB

POR MÍN E POR TODOS OS MEUS COMPAÑEIROS. RECREOS ALTERNATIVOS ESO. - PROXECTO TDAH NAS AULAS

Proxecto realizado por Natalia Rodríguez Ulla, profesora que participou no curso de tratamento do TDAH dende o ámbito escolar, no curso 2019-20, realizado pola Fundación INGADA. Este proxecto celaborouse unha vez rematado o curso e competiu na VI Bolsa FMJJ - Ingada. Trátase dun proxecto que pode ser de interese para calquera centro de ensino secundario e incluso outras etapas para implementar no centro.

29/01/2020 | PDF | 4.440 KB

Protocolo de consenso sobre TDAH na infancia e adolescencia nos ámbitos educativo e sanitario

Protocolo da Xunta de Galicia

Infórmate > Documentos
Servicios y Proyectos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Atención Directa > Punto de Asesoramiento Familiar

29/01/2020 | PDF | 2.889 KB

Protocolo para la intervención psicoeducativa de la dislexia y/u otras dificultades específicas del aprendizaje

Protocolo realizado pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional

16/01/2020 | PDF | 319 KB

Plan de Igualdad 2020-2024

Transparencia > Planes estratégicos y Planes operativos anuales

03/12/2019 | PDF | 12.408 KB

El alumnado con TDAH en la universidad. Guía de buenas prácticas.

Guía de buenas prácticas para el alumnado con TDAH en la universidad, realizada en colaboración con la UDC (Universidad de La Coruña) y la Fundación María José Jove. Dedicada al alumnado, a sus familias y a los profesores.

14/10/2019 | PDF | 1.297 KB

Plan de actuación 2020

Transparencia > Planes estratégicos y Planes operativos anuales

30/09/2019 | PDF | 2.469 KB

¿Cómo estudia mi hijo?

Presentación dos contidos do GAM "Como estuda o meu fillo?" sobre técnicas de estudo e outros factores asociados á aprendizaxe de nenos con TDAH e / ou trastornos asociados.

Arquivado en:
Servicios y Proyectos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Atención Directa > Técnicas de Aprendizaxe ao Estudo Eficaz

21/06/2019 | PDF | 8.489 KB

Como convivir co TDAH

Guía como convivir co TDAH en galego, publicada junto a la Consellería de Política Social de la Xunta de Galicia.

21/06/2019 | PDF | 5.320 KB

Guía Cómo Convivir con el TDAH

Guía Cómo convivir con el TDAH, publicada junto a la Consellería de Política Social de la Xunta de Galicia.